Saturday, November 21, 2009

OutInG + PoSiNG witH BGH Ladies PaRt OnE...

Memandangkan hari ni sangat bersemangat nk menulis dan meng'update' blog aku nih...Now nak cita bebaru nih aku outing dengan gadis-gadis opis lama aku, Berjaya Georgetown Hotel...Budak-budak nih memang giler posing termasuk lah aku ini...So kami decide nak pergi Monkey Beach, Teluk Bahang...Pergi wat outdoor photo shoot kat sana....Cewaahh macam model plak kan....Selamat mencuci mata ek...!!! ;)


Meh aku kenalkan sorang-sorang kawan2 ku ini....Yang baju purple tu namanya Dayah...Then gadis bertudung hitam ala-ala anak mami itu namanya Riena...Di sebelahnya yang sweet tu Kak Iena...Gadis Brutal yang bertudung biru itu adalah Raihan...Mereka ini merupakan ex-colleagues aku semasa aku kerja kat Berjaya Georgetown Hotel, Penang...


Sebelum memulakan perjalanan, kami membasahkan tekak jap di gerai yang terletak berhadapan Tropical Spice Garden...Mengadap laut tau....Uishh memang best lar cuma time tu sedikit panas terik...

Aksi kanak-kanak riang berhadapan dengan camera...hehehehe...but its so sweet gurl...ni idea dari Riena..Ada nampak macam bentuk L.O.V.E tak???....


Ni plak pose kat dalam Hard Rock Hotel...Tak boleh nak over sangat coz ramai giler orang kat lobby...ada sedikit segan silu....So sume control je...hahahha...Thanks to abang housekeeping coz tolong snap pix kitaorg ek...


Buai laju-laju...Mak...aku nk kawen dengan anak raja...hehehee...



Trademark Hard Rock Hotel, Penang...Guitar yang menjadi spot orang yang datang berposing kat sini....Tengok tu si Dayah & Riena beraksi manja la pulak....


Alahai si anak mami ni dia kalo boleh posing siap dengan gimiks muka skali...Nampak cool kan Jeti ni??Kalo nak pergi Monkey Beach, kena naik boat kat jeti ni lah...Kalo tak nak boleh trekking 2.5hours ke Monkey Beach...

Thanks to Brother yang kami sewa boat ke Monkey Beach coz snap kan pics kitaorg berlima...Nampak macam pergi holiday kat memane je kan??Penang is very beatiful island...CEwahh promote Penang gitu.... :)


Terasa seperti berada di private beach...Tengok lar 3 gadis pingitan bersandar pokok kelapa...Cuaca petang tu pulak memang redup jew dengan angin yang sepoi sepoi bahasa...Memang mendayu-dayu gitu...


Rumah siapakah ini?? Banglo ni merupakan salah satu aset milik Boon Siew...Tak kenal ke siapa Boon Siew?? Google sendiri lah eh...Banglo lama ni terletaknya di Monkey Beach jugak...Kalau lah dibangunkan mesti lebih menarik kan??? Cuba tengok tu classic abeh background belakang nih...Tapi aku tak berani nak ke banglo tu...Sebab kena melalui semak samun...Seriau larr...Diaorg bertiga ni je yang sanggup meredah untuk berposing...


Aksi gadis-gadis manis berposing...Kak Iena tetap feminin...Dia sorang je yang sanggup pakai heel...Aduhh tak sakit kaki ke??Nak maintain keayuan terpaksa la kan...hehehe ye ke kak iena??

Cukup dulu setakat ini....To be continue Part II pula...Ni ada pertambahan ahli model wannabe...hehehe...Nanti aku update lagi....

No comments: