Thursday, December 31, 2009

WeLcOmE 2010...SaYonAra 2009

2009
...Pejam celik pejam celik tak sangka today is the last day for year 2009...
...Banyak sangat kenangan pahit manis yang happen within this 365days...
...Bila dikenangkan sejenak, rasa macam aku telah melalui satu pengalaman hidup yang penuh bermakna sepanjang tahun 2009 dan akan aku tinggalkan ia sebagai memori dalam hidup aku...
...Azam tahun 2009???boleh dikatakan more than 70% tercapai...Alhamdulillah...
2010
...Pada tahun 2010, aku cuma mengharapkan yang terbaik berlaku dalam hidup aku...
...Mudahan Tuhan berkati dan rahmati sepanjang perjalanan tahun 2010...
...Diharapkan juga tahun 2010 ni dimurahkan rezeki...pergi holiday trip banyak...dapat spent time dengan kawan-kawan tersayang...dan juga dengan orang terchenta...
...Ini plak azam aku tiap2 tahun...Nak KURUS...???Masih boleh ke aku nak kurus??InsyaAllah aku akan lebih berusaha...kawan2 tolong support aku ye...
...Akhir kata untuk tahun baru 2010 aku mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan buat semua insan yang aku sayangi...Amin...

1 comment:

!eNa PnG said...

insyallah...apa yang dihajatkan akan tercapai satu hari nanti:)