Saturday, August 06, 2011

...Setahun Sudah Saya di Sini...

Salam Ceria dan Salam 1 Malaysia




Syukur pada Ilahi kerana saya masih mampu bernafas dan berpijak di bumi ini...Tarikh 4 Ogos yang lalu maka genaplah SATU TAHUN saya di HOSPITAL KUALA KUBU BHARU...Masih teringat hari pertama iaitu 4 Ogos 2010 saya dengan berat hatinya melaporkan diri untuk memulakan tugas sebagai orang gomen...Macam-macam yang bermain di benak fikiran saya...Hari pertama berlalu...Saya dalam proses mengenal staff2 di sana...Minggu pertama berlalu saya masih mengenal dan mengingat nama2 mereka...Bulan pertama berlalu saya sudah mula mengenal HKKB serta masih di awal menjalankan tugas di Unit Hasil...Hari silih berganti tanpa disedari dan pada 4 Ogos 2011 sudah genap setahun saya bertugas di sini...Alhamdulillah saya semakin dapat menyesuaikan diri di sini bersama-sama staff2 HKKB yang saya kira sangat baik pada saya...Masih banyak yang perlu saya pelajari terutama dalam urusan kerja...Sehingga hari ini, saya masih belum tahu sampai bila saya akan bertugas di sini...Tapi yang pasti saya tidak akan berada di sini buat selamanya...Akhir sekali saya selalu berdoa agar segala tugasan dan pekerjaan saya sentiasa dipermudahkan olehNya...Amin...

No comments: