Friday, March 02, 2012

...MARCH please be nice to me ok?...

Salam Ceria dan Salam 1 Malaysia

Whooaaaa sudah lama tidak berupdet...Apa yang bizi sgt tktau bulan lepas...Sampai takdak isu nak menaip...

Sudah masuk bulan MARCH... Saya masih kelam kelibut di kantor...Ada sistem baru tapi sistem yang sepatutnya memudahkan kerja akan tetapi sebaliknya yang terjadi...Sangat2 menyusahkan...Saya tidak tahu siapa yang mencipta...meluluskan sistem kejadah ini...Setiap hari saya perlu stayback...Arrghhh fedup okeh!!

Perlu juga saya berhadapan dengan anggota yang bermasalah...Itu perkara biasa...Tapi kesian pada mereka yang tidak kesiankan diri sendiri...Lantak! Ada juga ketua2 misi yang berlagak bijak pandai...Tidak mahu menerima arahan yang directly bukan datang dari saya...Tugas saya cuma menyampaikan arahan...itu jugak pergi jahanam...Ada aku kesah??

Pendek kata situasi di kantor agak tegang!!! Jadinya saya berharap bulan MARCH akan memberi sinar harapan yang dapat memancar dari kutub utara hingga ke kutub selatan... Ok merepek!!!

2 comments:

sepul said...

tudiaaa sinar memanciaqqqqq dari kutub utara ke kutub selatann. tadi aku duk ingat MAC tu jenama mekap.

Buzu Ediany said...

En Sepul ---> pertama sekali diucapkn terima kasih kerana berkunjung ke belog saya yg tidak seberapa ni...

Saya sudah tukarkan ejaan melayu ke bahasa inggeris...harap mklum.. :)