Thursday, May 10, 2012

...April 2012 yang Penuh Cabaran....

Salam Ceria dan Salam 1 Malaysia

Apa kabar semua orang?? Harap semuanya baik2 belaka...Saya rasa tersangat la sibuk di bulan April yang lalu...Sibuk dengan urusan rasmi, urusan peribadi dan juga urusan cuti2...

Pada 4 - 7 April 2012 saya bersama rakan-rakan bercuti-cuti di Ho Chi Minh City , Vietnam...Entri ini pun belum habis saya kongsi kan...

11 April 2012 kita semua cuti umum sempena Hari Pertabalan Yang Di Pertuan Agong - cuti lagi...

13 - 26 April 2012 saya berkursus INDUKSI...Ini sangat penting okeh untuk pengesahan jawatan saya di dalam sektor gomen...Sepanjang tempoh berkursus ini lah pelbagai rintangan dan dugaan buat saya...
14 hari woo kena mangkit pepagi...senamanrobik...kelas dari pagi sampai ke malam...Mengantuk tak terkata...Kena buat persembahan...Kena marah dengan fasilitator...Tidoq lambat...Makan 6 kali sehari...Tapi bila dok repeat menu hat sama mula tekak dok meloya...

27 April - 1 May 2012 saya balik kampung...Di Penang cuma singgah sekejap saja...Selebihnya saya pulang ke Langkawi, kampung En DF...Ini adalah kali pertama saya ke sana setelah kami berkahwin...Seronok...Nebes...dan macam-macam lagi perasaan saya ketika bermalam di rumah mertua...

Sepanjang tempoh di dalam bulan April ini juga terselit kisah kisah duka saya yang terpaksa saya menanggung dengan sendirian...Terima kasih pada sahabat-sahabat yang memberi semangat pada saya...Saya berusaha untuk cekal kerana saya percaya pada Allah yang Maha Esa...Setiap yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya...

Begitu lah al kisah saya di bulan April tahun 2012...

p/s : Entri HCMC akan saya updet secepat mungkin
     : Trip saya ke KK yang dijadualkan pada 12 -14 May 2012 cancel sebab sudah pokai bayaq roadtax+insurans kereta :(

No comments: