Wednesday, June 23, 2010

...FrusTrAtEd...

...Good Day everyone tapi i'm not in good mood...huhuhu...
Hari ini hati saya kurang gumbira...Tidak seronok...Tidak happy...Apa yang saya rasa adalah KECEWA atau lebih tepat HAMPA DAN KECEWA...Saya terigat akan kata2 bff saya, Hamzah..."If you don't want to get frustrated, so you have to expect the worst"...Saya setuju dengan stetment itu...Sebab saya telah memberikan harapan yang tinggi dan membayangkan sesuatu yang lebih tetapi apa yang saya dapat jauh ketinggalan dari bayangan itu...Rupa-rupanya bayangan gurauan...huhuhu... :( Justeru itu timbul rasa kecewa...Kadang2 saya berfikir terlalu demand kah saya??Atau saya tiada sifat menghargai??Saya nk terus berfikir lagi...Dan biarkan entry ini tergantung di sini...
p/s : tenkiu kepada Mr Google ats pic sedang meneran rasa kecewa

No comments: