Tuesday, July 05, 2011

...Saya Kena Patuk Ular Tedung...

Salam Ceria dan Salam 1 Malaysia

Entri ni saya just nak membebel sedikit okeh...Tengok tajuk kat atas tu???Tapi bukan lah kena patuk ular tedung yang real...Ini kira simbolik yang sangat sesuai nak bagi dekat manusia yang perangai macam ulaq...Nak tau sebab apa??Sebab dia ni suka patuk kat orang ni..patuk kat orang tu...Ishhhh sangat berbisa orang macam ni...memang patut dielakkan...Nampak sangat baik tapi hakikatnya??Baik macam aku ni memang nampak pun dah keji kan sekurang2nya aku taklah lidah bercabang cenggitu....So renung-renungkan...Selamat Beramal...

4 comments:

littlehumblelynn said...

tq for the info pasal penang :-)

apapun ttg entry ni..mmg dimana2 pun pasti ada parasit spt ini..smg byk2 bersabar..dan Allah akan bersama mereka yang sabar :-)

!eNa PnG said...

uik... awat ? sapa dok patuk hang? habaq mai kat chek...:)






* nfon chek tak sehat.. masuk ospital

@xiM said...

meh nak sedut racunnya!!

kasya said...

laaaaaaa... ingt kn mimpi.. rupenye tajuk sgt gempak.. sbaar la buzz... biar ular betul plak patuk die... huhuhu..