Wednesday, June 13, 2012

...10 Tahun Dulu...

Salam Ceria dan Salam 1 Malaysia

Mari lah kita sama-sama terkenang kembali apa yang berlaku  #10TahunDulu yakni pada tahun 2002...

#10TahunDulu


1.    Baru lepas SPM tunggu nak masuk IPTA... 1st intake GAGAL buat rayuan dapat la
       2nd intake kat UiTM, Jengka Pahang. Alhamdulillah ;)
2.    Masuk form 6 sementara nak tunggu result intake IPTA
3.    Bawak kereta takdak lesen
4.    Drive keta Kembara kesayangan sampai la ni (tapi la ni up sket tukaq dgn En DF)
5.    Pestaim berpisah jauh dengan family
6.    Pestaim duduk asrama
7.    Admire gila-gila kat sorang mamat sampai boleh nak pengsan2
8.    Boipren kawen dengan orang laen
9.    Pakai henpon Nokia 3310 (casing kaler pink)
10.  Masih bujang dan anak dara gitewww


Demikianlah kisah saya pada 10 Tahun Dulu... ;)

9 comments:

$uNmeloN said...

Yg no 7 tu aku tau kot sapadia! muahaha...

Buzu Ediany said...

Matrock --> hahaha maluuuu bila terkenang kembali kan...wakaka

sepul said...

tambah satu lagi..
dulu kuruih kering

Buzu Ediany said...

En Sepul --> hoi dulu pun maciam ni jugak..cuma tahun 2009/2010 selim sikit...la ni tembun mcm dolu balik..

sepul said...

takpa banyak ayaq. okbai

!eNa PnG said...

Bawak keta xdak lesen tu memang selalu..hehehe

Buzu Ediany said...

Iena PnG ---> kira 2002 tu br start reti drive...pastu baru panjang langkah kn...hehehe

tulipsufie said...

banyak jasa kembara tu ms kat jengka...hihihi..owhooo..mamat mana yg leh wat ko pengsan buzu...hihihi

!eNa PnG said...

tulipsufie :




cerita lama..:) fanatik sangat kat mamat tu...