Friday, June 22, 2012

...28th Years Old...

Salam Ceria dan Salam 1 Malaysia

Saja nak habaq lagi skali walaupun dah mention dalam entri lepas... 21 JUNE 2012 its my birthday...Telebey excited sudehhh...

Pertama sekali terima kasih Allah SWT kerana masih beri saya kesempatan untuk teruskan hidup...Alhamdulillah Syukur...Terima kasih pada family tercinta dan kawan-kawan atas doa dan ingatan sempena hari jadi saya...Pada kesayangan saya En DF terima kasih manyak manyak sebab kejut saya tepat jam 12 midnite sambil nyanyi lagu hepi besday beserta sepotong blueberry cis kek...Saya mamai2 masa tu ingat bermimpi...Then belanja saya dinner...Hadiah saya masih setia menanti walaupun lambat...ngeee~~~

Sedikit perkongsian gambar rajah pada hari jadi saya yang ke 28!!!

...Ini ialah Resepi Rahsia Blueberry Cheese Cake..
Ntah mcm mana dia bawak sampai  blueberry dia terbalik mcm tu...
...Kami mai dinner kat sini...Area Sri Gombak...
  
...Minuman = Jus Tembikai + Apple...Kaww dan manisss...

...Order la Sutun tepung...Tak sedap..Isi sutun dia mcm lecuq...

...Telur Dadar Minyak...

...Tomyam campuq...Hat ni sedap...

...Ada wifi free...Lajuuu...

...Ini besday gegurl punya...KL ROYALE RUMBLE...KL Burger Bakar ada
bukak kiosk kat depan restoren ni...Tak sedap...Daging kerass...tak juicy mcm
Rawang Burger Bakar...
...Last but not least ini la orang yang belanja saya segala di atas...Thanks En DF...

Sekian sahaja cerita sambutan hari jadi yang ke 28...Ya makin menganjak umuq dah macam tak excited...#FaktorUsia...Kalo kecik2 dulu mesti ada besday party panggil kawan2 mai umah...Tiup lilin...Makan kek icing gambaq katun2....Beli baju baru dan sebagainya...

8 comments:

zie omar said...

happy birthday...semoga panjang umur, murah rezeki, dipermudahkan segala urusan, berbahagia & diberkati Allah selalu hendaknya. amin. :D

Buzu Ediany said...

Zie Omar ---> amin...tq zie ;)

Farikica said...

Happy birthday, semoga hari2 mendatang akan lebih menceriakan, insyaallah! Sedap betol makanan2 dalam gambar tu..terus rasa lapar sangat...

Buzu Ediany said...

Farikica ---> thanks farikica...hehehe nanti bole la p try kt restoren tu...sy pn 1st time p...

Puan Ninie said...

hihihhi
kite pon kek resepi rahsia gak cik abg tu belikan..sepotong je laa..hihihih

cukup laa tuk berdua laki bini kan..:)

Cik Nuur said...

whoaaaa!
ok laa tu! ada gak cik abang tatangkan kek spicing masa jam dobblas tengah malam...
hihi!

sepul said...

oi

!eNa PnG said...

Happy birthday MU....





MMMuuahhhh...