Friday, November 26, 2010

...KiSaH Cik NAA daN En KZ...

Selamat Hari Jumaat Semua....
Waduhhhh ini hari merupakan Jumaat yang terakhir dalam bulan November bagi tahun 2010...Next week kita akan menempuh bulan terakhir before 2011...Banyak menda tak setel2 lagi...Especially bab azam...Takpa put a side first...Anyway arini saja nak memperbanyakkan entri so nak merapu sekejap dengan serangkap dialog yang so called annoying...hahahaha...enjoyyyy!!!!
CiK N.A.A --> knpa eh delete saya dlm dua2 fb awak...???ada kna ngena dgn kekasih awak ke???? apa salah saya smpai kedua2 remove saya...klau xsuka ckp x suka...takot ke??? En K.Z --> sapa remove...u kot yang remove i dari frend list u...huhuhu.... CiK N.A.A --> klau saya remove...knpa la sya bengap sgt nak tanya u lak kan...haiya..e2 pon susah nk pk ka En K.Z --> he'eleh..buat x thu pula...pooraahhhhhhh CiK N.A.A --> ska hti awk lah...
***So conclusionnya aku sangat geliii membaca dialog ini...Bukan geli hati tapi geli jijik nak muntah...Macam ni lah Cik NAA, meh sini Cik BuzuEdiany nak menjawab bagi soalan Cik NAA tu...Untuk pengetahuan Cik NAA yang sangat cumil itu, sebenarnya Cik BuzuEdiany lah yang DELETE/REMOVE dari friend lists...Sebab Cik BuzuEdiany menyampah lah kat Cik NAA yang tak reti bahasa itu...Takkan lah Cik NAA tak paham kot...Kata skolah tinggi2 sampai ke UM...Cik BuzuEdiany malas nak kuaq pantun panjang lebaq nanti orang2 sekeliling cakap Cik BuzuEdiany ni kurang sopan..Jatuh la standard coz Cik BuzuEdiany ada perasaan malu tak macam Cik NAA kan???kan???...Haishhh kesian kat En KZ sebab dalam dialog tu dia mcm tak bersalah atau buat2 tak tau apa yang terjadi??Takpah la En KZ sebab Cik BuzuEdiany kan sangat baek hati so En KZ fikir2 lah sendiri ye...***
p/s : Kepada korang yang membaca entri ni, sorry if korang rasa mcm so childish kan...hahahaha...Takpa bukan selalu...so layankan aja....Sebab hati gua tgh panazzzz!!!

2 comments:

!eNa PnG said...

sapa dia weh....?

Puan Ninie said...

hehhehe
orang2 mcm tu buzu memang layak buang terus jer..
aku paham beb..:)