Friday, December 31, 2010

...2010 Has LefT...aND WeLcOmIng 2011...

Ha nak jugekkk menaip entri yang terakhir pada tahun 2010...Well korang semua let's recap azam tahun 2010???Sudah kan mencapai tahap KPI??Oh no no no...menci sebab azam saya manyak tak tercapai untuk tahun 2010...So untuk tahun 2011 ni saya tanak berazam beriya2 sangat...Biarlah ala kadar jer...Takot nanti kiciwa lagi....Hurmmm pikir punya pikir jom share AZAM 2011 saya :-
i) Mudah-mudahan hidup saya dan keluarga saya dilimpahi Rezeki dan Rahmat dari Nya...
ii) Semoga Allah SWT sentiasa memelihara hubungan saya dan En DF dan semoga kami dijauhkan dari anasir2 keji dan hina yang cuba merosakkan hubungan kami....
iii) Again...dapat pergi CUTI-CUTI bersama rakan taulan dan orang2 tersayang....
iv) Again...nak DIET....(kah kah kah) okay saya akan cuba!!!!
v) Membuat SAVING yang lebih sedikit dari dahulunya...
vi) Dapat meningkatkan prestasi kerja dari semasa ke semasa...Ceewahhh semangat gitu!
vii) Semoga diberi tahap KESABARAN yang maksimum dan bisa menghadapi segala keceluparan dan kelaseran manusia hina....
Okeh titik....dah nak melalut berjela pulak azam ni...Hah itu je lah azam saya bagi tahun 2011...Tercapai atau tidak kena tunggu sehingga 31 Disember 2011 insyaAllah jika dipanjangkan umur...Akhir kata, saya mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT TAHUN 2011...Semoga segala yang baik2 saja kita harapkan akan berlaku dalam tahun 2011... p/s : Tenkiu to Tuan Google atas ehsan gambar 2011...Mcm logo Zoom Malaysia...

1 comment:

Yan said...

Salam,

happy new year..INSYALLAH