Monday, December 20, 2010

...MajLis PerTuNanGan CIK ZE DaN EN DF...

Salam Ceria dan Salam 1 Malaysia...
...First of all saya sangat bersyukur, alhamdulillah kerana Majlis Pertunangan saya telah berjalan dengan lancar seperti yang dirancang...Majlis Pertunangan saya dan EN DF telah diadakan pada 18 December 2010 bertempat di kediaman saya di Gelugor, Penang...Jutaan terima kasih ditujukan kepada family tersayang yang telah bertungkus lumus menjayakan majlis...Tidak lupa jugak buat teman2 dan sahabat2 yang telah hadir bagi memeriahkan majilis kami...InsyaAllah dengan iringan doa kalian semoga kami cepat dipersatukan hingga ke jinjang pelamin...Amin...
...Kini selamat sudah saya menjadi tunang kepada En Dzul Fadhli...Semoga ikatan pertunangan ini sentiasa diberkati dan dilindungi Allah SWT...Pengalaman yang cukup indah dan berharga dalam hidup saya ketika jari manis disarungkan cincin oleh bakal mertua yang merupakan kali pertama bertentang mata...Perasaan masa tu memang nebes gilerr mmg boleh nmpak jari jemari shaking...Ohh tidakk...But its very sweet moment yang tak dapat dilupakan...Okeh tanak cerita panjang2, jom layan pix...Zaaaazsss...
..Ooppss before tu, give two thumb up to Sani Bridal & Make Up (Make Up + Pelamin)...Irwansyah Adam (Great Photographer)...Misi Iena (Sweet + Nice Hantaran Box)...Shude (Lovely + yummy choc and banana walnut muffin)...Thanks again to all of you that make my event successfull...

...In the making of me...

...Sani the Make Up Artist... ...Ready + nervous... ...Hantaran for HIM... ...Smiles...

...Future MIL for Cincin Merisik...

...Cincin Pertunangan... ...Me & Kawan-kawan... ...En DF & Cik ZE... ...Outdoor session 1... ...Outdoor Session 2... ...Its mine....

...now i got 2 moms...
...mama & abah...
...Gadis2 jelita aauuwww...
...big family...
...My BFFs...Thanks for coming guys...
...KDU geng...

...The Jengkarians geng...

No comments: