Monday, May 16, 2011

...GURU Penjana Transformasi Pendidikan Negara...

Salam Ceria dan Salam 1 Malaysia

Hari ni saya cuti...Saya kurang sihat hari ni...Cuaca panas sangat hari ni...Parents saya ada di sini...Tapi bukan itu yang ingin saya ceritakan...16 MAY adalah HARI GURU...Ya itu yang sebenarnya ingin saya berkongsi...




SELAMAT HARI GURU kepada ABAH + MAMA saya (ya mereka bkn cikgu tapi mereka orang yang banyak mengajar saya sejak dari kecik sampai besaq gedabak camni)...Cikgu2 tadika saya di TADIKA CORPORATIVE MINDEN, USM...Cikgu2 sekolah rendah saya SEKOLAH KEBANGSAAN SUNGAI GELUGOR...Cikgu2 sekolah menengah saya SEKOLAH MENENGAH ABDULLAH MUNSHI...dan para lecturer di UiTM JENGKA dan SHAH ALAM...Terima Kasih Guru...Jasa anda dalam mencurah ilmu dan mendidik saya memang tiada nilai...

Oh ya dikesempatan ini saya ingin mohon maaf pada cekgu cikgi tertentu atas kenakalan saya di sekolah...Teringat satu kesah masa form 3, kelas Kemahiran Hidup...Tapi saya lupa apa nama cikgu tu...Dia memang anti dengan group saya dan dia sangat kedek...Maka pada suatu hari masa pembelajaran masakan, kami letak ubat JULAP dalam makanan dia...Dan dia cirit birits sampai MC...Nasib lah saya lulus...Takut jugak tak berkat kan...

p/s : pic adalah ehsan cikgu GOOGLE...

No comments: