Monday, June 27, 2011

...Alah Membeli Menang Memakai...

Salam Ceria dan Salam 1 Malaysia

Kawan2 saya nak share...I have new hobby...Hobby ke??Korang penah dengar tak pasal beli voucher online??Tak paham eh??Ok ce korang try klik kat sini MilkADeal or sini MyDeal or sini pun boleh Groupon takpun kat sini pun best DealMates ...

Actually voucher ni ada offer macam2 dari pakej spa & beauty center, F&B, entertaiment, aksesori kereta, photographer, baju, holiday dan banyak lagi...Dan paling penting harga sangat murah meletups...Sebab most of the voucher less 50% sampai la 90%++...Dulu aku memang tak berapa pecaya dengan deals yang di offer..Tapi ada member2 yang dah beli and redeem voucher tu dan ternyata sangat2 puas hati...By the way macam korang nk amik pakej spa tu, before nak beli ce try visit website diaorg dulu ke..Then untuk F&B pulak sangat bagus sebab ada stated for HALAL or NON HALAL...

So far aku penah beli pakej spa, TGV movie tickets, Wendy Fast food, cup cakes dan apa lagi ntah....Semua memang aku dh try kecuali pakej spa..Sebab ingat nak simpan nnt nak dekat2 kawen baru lah p memanjakan diri kan...Nanti kalo dah p, aku akan updet...Kesimpulannya memang korang kena try beli voucher online ni sebab sangat BERBALOI BALOI....!!!!





3 comments:

Azian Elias said...

adik akak suka join benda ni.. dia suka spa..

Azian Elias said...

adik akak suka join benda ni.. dia suka spa..

Buzu Ediany said...

Kak yan --> tu lah tgk pakej spa dia sgt worth to buy la...tak sabar nk try nnt..