Wednesday, June 29, 2011

...My 27th Birthday...

Salam Ceria dan Salam 1 Malaysia




Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana memberi peluang untuk aku menyambut ulangtahun kelahiran yang ke 27...Pada 21 June 2011 genap lah usia aku 27tahun...Yess saya masih muda gitu belum cecah 3 series okay...hehehe...

Birthday kali ni saya menyambut bersama En DF tersayang...We had dinner at FULLHOUSE LIFESTYLE STORE AND CAFE yang terletak di Sunway Giza, Kota Damansara...Saya sangat teruja dengan ambience dalam Fullhouse tu...Begitu romantik sebab ianya berkonsepkan Modern English style...I loikesss...



...Welcome to Fullhouse Lifestyle Store and Cafe..Wordings Fullhouse tu akan bertukar2 kaler...Nampak meriah sangat u ols..



 ...Kalau nak masuk dalam cafe tu, korang akan nampak keta mini pink yang comellss...Rasa nak posing kt situ tapi malu sbb ramai customer dok makan kat luar...




...Ini adalah MENU...Sangat kreatif nampak macam magazine...


...Wajah sang teruna merangkap orang yang belanja dinner pada malam itu...


...Wajah sang dara merangkap yang diraikan...


...Table for 2...Meja kami betoi2 berhadapan dengan tangga ni...Kelass sangat...


...Yang diraikan teruja sebab dapat makan...sebab tu nampak pose ala2 gediks...


...Chocolate Brownies with ice cream RM11.90...Enakkk lemak berkrim......


...Deep Fried Potato Wedges RM8.90...Sangat crispy...Tak abeh siap tapau...bole plak kan...Dari nak membazir..betul tak??


...Curry Laksa RM12.90..For En DF...Katanya lazat berkrim...seperti mau tambah lagi...


...Wok-Sear Chicken Chop RM16.90...Ini saya punya...Konon2 amek gril chicken la kan nak sedapkan hati...Padahal kalori stil high jugak..Takpe yang penting ini pun enaakkkk...Mashed Potato dia sangat menusuk jiwa...



...For beverages pulak saya order Iced Korean Lemon Citron RM4.90 manakala En DF punya special Tiramisu Magic Ball RM9.90...Tidak dilupa iced water...


...Lepas makan, inilah saat yang ditunggu2...jeng jeng jeng...


...This is mine..Thanks to my love En DF...


...Dup dap dup dap...Tak sabaq nak tau apo benda dalam tu kan...Its Estee Lauder Pleasure Bloom...


...Ini adalah wajah kami berdua...




...Interior kat dalam FULLHOUSE...

Terima kasih tidak terhingga saya ucapkan pada En DF sebab bawak saya pegi dinner dan juga hadiah hari jadi saya...Tidak dilupa jugak  pada family members yang wish kat saya...Buat sahabat2 dan teman2 thanks for the wishes...Saya sayang kalian semua..Mmmuahhhhsssss

5 comments:

!eNa PnG said...

wow.... sweetnya.. sebelah tu la tempat kawe slalu p sana...:)

Buzu Ediany said...

ooo..kat kota damansara la??kt situ kan byk building shoplots..

Soo Hae Daa said...

kt sn pon de fullhouse..seh igt kt jln yap kwan seng tu satu je..ohhhoohohoho....

so sweet both of u... =))

p/s : bday present takmo tunjuk kt ktorg???heee... =p

Buzu Ediany said...

SEh --> yeps dia ada a few branches...kt area snway piramid pn ada kot..

@xiM said...

wahhh romatikarlo lah korang!!