Monday, June 06, 2011

...HAPPY BIRTHDAY Abah and Jack...

Salam Ceria dan Salam 1 Malaysia



Saya suka bulan JUNE okeh...Sebab bulan JUNE is full of happiness and celebration gitu...First of all saya nak ucapkan HAPPY BIRTHDAY to my beloved ABAH yang menyambut ulang tahun kelahiran ke 61 pada 1 JUNE yang lalu...Saya mendoakan semoga abah saya sentiasa sihat dan kuat serta dilimpahi rezeki dan mendapat keberkatan Allah SWT...Selang 2 hari pulak, ADIK saya menyambut hari jadinya yang ke 21 pada 3 JUNE...Untuk adik saya yang nakal ni, i'm always pray hard for u...Semoga kamu menjadi anak yang soleh...Jangan nakal2...Belajar rajin2 okeh...





 p/s: tengs to encik google for the images...

2 comments:

Mie said...

Bertuahnya masih berayah.. gembirakanlah hatinya selagi ada usianya.. Moga panjang umur.. amin

Buzu Ediany said...

Mie --> thnks bro...amin..