Thursday, June 02, 2011

...CANCEL lagi???...

Salam Ceria dan Salam 1 Malaysia

Aku tengah sewel sedikit ye kawan2 sekalian...Sebab banyak menda kena fikir dan decide...Ingatkan dapat la bercuti2 bersama family di Padang and Bukittinggi, Indonesia...Last2 abah aku cakap cancel sebab katanya bagi la lepaih kenduri dulu baru kita fikir nak p jalan2...Punya la frust aku sebab aku dah siap booking Pak Supir lagi kat sana..Nasib tak bayaq deposit ja lagi...Kalao tak jahanam duit aku...Setakat ni dah 2 trip aku terpaksa burn!!!Memang la time beli tiket ni tak mahai sebab beli time promo, tapi aku memang teringin lama dah nak p sana...Dulu time gedik2 nak p, tetiba padang kena earth quake pulak...So aku pospon dulu and now dah timing cantek, abah aku pulak cancel...Aduyaiii and konfem lagi 1 trip akan burn jugak sebab travel date tu sama tarikh wedding cousin aku....!!!Demn...Demn..Demn...Ok sekian terima kasih...

4 comments:

Mie said...

Inilah bahana kalau kita booking in advance. Saya pun selalu terkena, tapi tetap on je sbb dah lama tunggu, cuma adalah yg kena tinggal.

Buzu Ediany said...

mie ---> dlu pun dok booking jgk in advance tp takdak la cancel kerap sgt..thn ni ja dh 2 trip ke indon cancel...trip lepas raya pun mcm akan cancel..huhu

che'Burn@che'Qis said...

ah pak ko nk simpan duet utk kenduri ko tuh..kene paham gak..buat kenduri kene pkai duit byk..

Buzu Ediany said...

CheBurn@CheQis ---> tu lah alasan yg dia bg...tp masa nk booked tiket ritu dia tkmo fikir cmtu.. :(